شرایط استفاده از خدمات

بازی شعر مال تو یک بازی شاد و موزیکال است که کاربران آن باید تسلط کامل بر روی آهنگ های مجاز ایرانی داشته تا بتوانند سوال های آن را که مربوط به تمام بخش های یک آهنگ اعم از شعر، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و … را پاسخ دهند همچنین این بازی توسط شرکت توسعه دانش صبح فردا ارائه شده است. استفاده از خدمات ما، به این معنی است که با شرایط زیر موافقت کرده‌اید.

شرایط لازم

محدودیت سنی: برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از این بازی محدودیت سنی وجود ندارد اما در صورتی که بخواهید از پرداخت درون برنامه‌ای آن استفاده کنید لطفاً از والدین یا قیم قانونی خود بخواهید این عملیات را انجام دهد.

نیازمندی‌های اولیه کاربری: برای استفاده از اپلیکیشن ما، به دستگاهی با سیستم عامل اندروید نسخه ۴ به بالا نیاز است که دسترسی به اینترنت فعال داشته باشد.

هزینه استفاده: شعر مال تو برنامه‌ای رایگان است و شما برای نصب و استفاده از این برنامه روی دستگاه خود علاوه بر اینترنت، متحمل هیچ هزینه ای نخواهید شد. دقت کنید که برای خرید سکه بیشتر نیاز به پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که از طریق درگاه بانکی انجام می‌گیرد.

خرید درون برنامه‌ای

ما برای خریدهای درون برنامه‌ای بازی شعر مال تو سعی کرده‌ایم تمامی‌ جوانب یک پرداخت ایمن روی موبایل را در نظر بگیریم. از این رو همه‌ی اطلاعاتی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در سرورهای شرکت صبح فردا ثبت یا ذخیره نخواهند شد و صرفاً از طریق درگاه بانکی مورد استفاده، قابل پیگیری خواهند بود.

حساب کاربری در شعر مال تو:

برای ایجاد حساب کاربری در شعر مال تو می‌توانید یک نام کاربری و یک کلمه عبور برای خود انتخاب نمایید و در صورت تکراری نبودن نام کاربری که می‌تواند ۴ کاراکتر به بالا باشد و انتخاب حداقل ۶ کاراکتر برای کلمه عبور، حساب کاربری شما ایجاد می‌شود. همچنین برای بازگشت اطلاعات کاربری خود (امتیازات، سکه ها، مراحل و ….) در صورت فراموشی رمز عبور می‌بایست شماره تلفن همراه یا ایمیلی را که ثبت نموده اید در قسمت مربوطه تکمیل نمایید. تیم شعر مال تو هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت اطلاعات کاربری شما در صورت پر نکردن ایمیل یا شماره تلفن همراه در بخش پروفایل نخواهد داشت.

 در صورتی که نام کاربری شامل موارد زیر شود، نام کاربری نمایش داده نخواهد شد:

حاوی اطلاعات تماس با کاربر باشد. (از جمله شماره تلفن و ایمیل، آدرس سایت و تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی)

شامل الفاظ رکیک یا توهین‌آمیز باشد.

برنامه یا سایت‌های دیگر را تبلیغ کند.

در نظر داشته باشید مسئولیت خرید‌ها و به طور کلی تمامی ‌فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری هر کاربر صورت می‌گیرد بر عهده شخص اوست و شعر مال تو هیچ مسئولیتی در این‌ باره ندارد.

به همین دلیل لازم است در حفظ حساب کاربری خود، تمامی‌موارد امنیتی را رعایت کنید. برخی از این موارد را برمی‌شماریم:

از دستگاه‌های متفرقه وارد حساب کاربری خود نشوید.

به محض تغییر شماره تلفن همراه، شماره جدید را در حساب خود ثبت کنید و پیش از تغییر، شماره‌ی قبلی را واگذار نکنید.

هر زمان که متوجه استفاده‌ی غیرمجاز از حساب کاربری خود در شعر مال تو شدید، حتماً با ما تماس بگیرید.

حریم خصوصی

سیاست‌نامه‌ی حریم شخصی کاربران، که در این بخش قابل مشاهده است، رویکرد را در این‌باره به صورت شفاف توضیح می‌دهد. این سیاست‌نامه بخشی از شرایط استفاده از را تشکیل می‌دهد.

محتوا

تمامی‌متون، طرح‌های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، علائم تجاری، کد‌های برنامه و در مجموع “محتوا”، از جمله ساختار، انتخاب، هماهنگی، بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت و برنامه متعلق به شعر مال تو است. استفاده از بازی و خدمات شعر مال تو و محتوای آنها، هیچ‌گونه حق مالکیت مادی و معنوی برای کاربر به وجود نمی‌آورد. کاربران فقط در صورت رضایت دارندگان سرویس‌ها یا به‌ واسطۀ قانون، مجاز به استفاده‌ی مالکانه از آنها هستند. بنابراین هرگونه استفاده از لوگوها و نماد تجاری سرویس‌ها بی‌اجازۀ مالک ممنوع است.

نحوه پایان‌دادن به استفاده از شعر مال تو

ما به صورت مستمر در تلاشیم که بازی خود را بهبود بخشیم، در همین راستا ممکن است ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کنیم، یا صرفاً محدودیت‌های آن را کاهش داده یا محدودیت جدیدی اضافه کنیم. تلاش شرکت توسعه دانش صبح فردا اعمال تغییراتی در جهت رضایت کاربران است اما تصمیم به ادامه‌ی استفاده از سرویس‌های تغییر یافته با شخص شماست.

اگر تصمیم به عدم استفاده از سرویس‌ شعرمال تو گرفتید به راحتی و با خروج از سرویس می‌توانید این عمل را انجام دهید و هر زمان تصمیم به برگشت داشتید می توانید با وارد نمودن اطلاعات حساب کاربری (نام کاربری و کلمه عبور) مجددا وارد حساب کاربری خود شوید.

تغییرات این سند

مطالب ذکر شده در این سند دائمی ‌نیستند و ممکن است با تغییر در سیاست‌های بازی، دستخوش تغییر و تجدید نظر شوند. در صورتی که این تغییرات مهم باشند، از طریق حساب کاربری به همۀ کاربران اطلاع داده خواهد شد.

نظرات و اطلاعات

سؤال‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل یا تلفن زیر با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید که در اسرع وقت به شما پاسخ می‌دهیم و از نظرات مفید شما در بهبود خدمات خود استفاده می‌کنیم.

تلفن: ۰۲۱۸۸۶۹۹۴۱۷

ایمیل: hi@farda.studio